De zachte aanraking van een zuchtje wind op een windstille dag, de glinstering van dauwdruppels op een spinnenrag. Een elf vloog hier net voorbij om neer te strijken in
"My Dreams About Fairies".


Het magische van elfen en zeemeerminnen probeer ik hier weer te geven. Iedereen heeft zijn eigen beeld over hoe deze wezens eruit zien. In mijn voorstellingsvermogen zijn ze lieftallig maar soms wel ondeugend en speels. Geniet van mijn elfen en laat gerust een reactie achter, ik stel dit zeer op prijs!





The gentle touch of a sigh of wind on a windstill day, the shimmering of dew drops on a spider web. An elf flew by and landed in "My Dreams About Fairies".


I'm trying to portray the magical of elves and mermaids in this blog. Everybody has their own idees about what these creatures look like. In my imagination they are sweet but somtimes naughty and playful. Enjoy my elves and feel free to leave a comment, I really appriciate it!


13 May 2017

Karakterkop

Na een lange blogstop en een crash van mijn blog (eigen schuld) ben ik opnieuw begonnen met boetseren. 
Ik ben een tijdje geleden begonnen te werken met keramiek en ik vind dit een geweldig product om mee te boetseren. Het bracht mij ook op het idee om een karakterkop te maken. Heerlijk om te boetseren en het zal zeker mijn laatste niet zijn! Nu nog bakken en fingers crossed













1 comment:

Madammeke Ongeduld said...

super dat je weer begonnen bent met je hobby
hoop nog veel mooie werken te mogen bewonderen